ВИХОВНА РОБОТА
  • Опис ДОМу
  • Схема ДОМу
  • Критерії "Кращий клас року"
  • Патріотичне виховання









  • Контакти школи

    Адреса: м.Запоріжжя, вул. Парамонова, 6а 69059

    (061) 769-80-27
    (приймальня)
    school23zp@gmail.com

    Інформує районний відділ міліції

    За ЗОШ №23
    закріплений Інспектор Комунарського відділення поліції Дніпровського відділу поліції ГУНП в Запорізькій області капітан поліції

    ШМАТАЛО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

    Адреса: м. Запоріжжя, вул. Космічна,40, каб.9, 22
    тел.099-717-40-91

    Електронна адреса ВКМСДГУ МВС області - okmdzp@rambler.ru
    Електронна адреса УКМСДГУ МВС України – ditypolice@mys.qov.ua



              БФ «Виктория»
    Реквизиты для зачисления БФ «Виктория»
    Получатель:БФ «Виктория»
    код ЕДРПОУ/ОКПО 24905349
    р/с26005055718754
    ПАТ КБ ПриватБанк
    МФО 313399


    Комунарський районний центр молоді та школярів



    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Flag Counter

    Загальноосвітня карта ЗОШ №23 (стр.2)

    VІІІ. учні

     

    1. Загальна кількість учнів – 796

    (середня наповнюваність класів – 28,4)

    З них:

    - навчається в початковій школі – 365 учнів

    (середня наповнюваність класів – 30,4)

    - навчається в основній школі – 361 учень

    (середня наповнюваність класів – 25,7)

    - навчається в старшій школі – 59 учнів

    (середня наповнюваність класів – 29,5)

     

    2. Кількість випускників – медалістів

     

    2010р.

    2011р.

    2012р.

    2013р.

    Золота медаль

    7

    1

    6

    1

    Срібна медаль

    0

    0

    0

    2

     

    3. Переможці і призери районних предметних олімпіад:

    Рік

    Всього учасників

    Призерів

    Конкурс МАН

    2010-2011н.р.

    51

    29

    1

    2011-2012н.р.

    63

    36

    1

    2012-2013н.р.

    69

    41

    0

    2013-2014н.р.

     

     

     

     

    4. Переможці і призери районних конкурсів, змагань:

    Рік

    Всього учас-ників

    При-

    зерів

    Спортивні змагання

    Конкурси

    Всього учасників

    Призерів

    Всього учасників

    Призерів

    2010-2011н.р.

    51

    29

    156

    43

    106

    86

    2011-2012н.р.

    63

    29

    124

    13

    70

    45

    2012-2013н.р.

    68

    41

    138

    43

    132

    104

    2013-2014н.р.

     

     

     

     

     

     

     

    ІХ. Результати навчальних досягнень учнів

     

    Навчальний

    рік

    Всього учнів на кінець навчаль-ного року

    Навчальні досягнення

    високий рівень

    %

    достатній рівень

    %

    середній рівень

    %

    початковий  рівень

    %

    2010-2011н.р.

    765

    38

    6

    294

    43

    339

    49

    13

    2

    2011-2012н.р.

    793

    35

    5

    299

    43

    354

    50

    11

    1,8

    2012-2013н.р.

    793

    39

    6

    303

    44

    328

    48

    15

    2

    2013-2014н.р.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Х. Освітня карта

     

    На І ступені навчання нарівні з предметами, що забезпечують базовий стандарт освіти, до навчального плану за рахунок годин варіативної частини внесено предмети:

     

    Мотивація

    Предмет, курс

    Клас

    Кількість годин

    Поглиблення знань дітей з духовної та матеріальної спадщини, формування етнічної свідомості, національного характеру

    народознавство

    3 класи

    0,5

    Розвиток алгоритмічного, логічного мислення, формування практичних навичок користування комп’ютером у молодших школярів

    математична логіка

     

    інформатика

    2-4 класи

     

     

    1-4 класи

    1

     

     

    1

     

             Інваріативна складова робочих планів в 5-9 класах забезпечує реалізацію змісту шкільної освіти на рівні Державного стандарту.

             В основній школі з метою задоволення освітніх потреб учнів та їх батьків запроваджено диференційовану освіту, яка передбачає поглиблене вивчення англійської, української мов, математики, історії України, фізкультури.

     

    Клас

    Профіль навчання

    Предмет поглибленого вивчення

    Предмет профільного навчання

    8,9 класи

    математичний

    математика

     

     

    філологічний

    українська мова

    англійська мова

     

    історичний

    історія України

    всесвітня історія,

    правознавство

    фізкультурно-оздоровчий

    фізкультура

     

     

            

     

    Варіативна складова в 8-9 класах реалізується таким чином:

     

    Мотивація

    Клас

    Предмет, курс

    Кількість годин

    Створення ефективного простору для соціально-психологічної адаптації й особистісної самореалізації підлітків, виховання здорового способу життя

    8,9

    валеологія

     

    2

    «Живи за правилами»

    1

     

    «Вчимося бути громадянами»

    1

    Вивчення предметів на поглибленому рівні

     

     

     

     

    8,9

    англійська мова

    2

    українська мова

    2

    алгебра

    3

    геометрія

    1

    історія України

    1

    фізкультура

    2

    англійська мова

    1

    всесвітня історія

    1

    правознавство

    1

    Формування і розвиток мовних і мовленнєвих навичок, розширення лінгвістичного світогляду

    8,9

    російська мова

    2

    російська мова

    1

     

             У старшій школі з метою збереження наступності між ступенями навчання продовжується диференціація за напрямами профільного навчання: філологічний, технологічний, спортивний, суспільно-гуманітарний.

     

    Напрям профільного навчання

    Профіль навчання

    Предмет профільного рівня (поглиблене вивчення)

    Предмет академічного рівня

    філологічний

    українська філологія

    українська мова

    українська література

    англійська мова

    світова література

    німецька мова

    технологічний

    технологічний

     

    технології (оператор комп’ютерного набору)

    математика

    українська мова

    світова література

    спортивний

    фізкультурно-оздоровчий

    фізкультура

    українська мова

    світова література

     

    суспільно-гуманітарний

    історичний

    історія України

    всесвітня історія

    українська мова

    світова література

     

     

             До реалізації Концепції профілізації старшої школи навчальні години використовуються таким чином:

     

    Мотивація

    Клас

    Предмет, курс

    Кількість годин

    Поглиблення володіння лексичними, граматичними, стилістичними нормами української мови, оволодіння знаннями про культуру, традиції країн, мови яких вивчаються, залучення учнів до діалогу культур

    10-11

    Фразеологія української літературної мови

    1

    Гід-перекладач

     

    1

    Основи теорії літератури

     

    0,5

    Бізнес-курс

     

    0,5

    Історія України ХХ ст. в особах

    1

    Синтаксис української мови

     

    1

    Російська мова

     

    1

    Поглиблення та розширення відомостей про рівняння, нерівності, системи; посилення підготовки до зовнішнього тестування з математики

    10-11

    Методи розв’язування рівнянь, нерівностей, їх систем

    1

    Математика

     

    2

    Готуємося до ЗНО

     

    1

    Формування практичних навичок роботи на ПК, умінь обробки інформації, її пошуку, систематизації та збереження

    10-11

    Технології

    (основи діловодства)

     

     

     

    1

    Створення умов для соціально-психологічної адаптації старшокласників, виховання здорового способу життя

    10-11

    Психологія спілкування

    1

    Валеологія

    2

     

    ХІ. Інформаційна картка

     

    Профілі навчання

    Орієнтація на спеціальність

    Форми профорієнтаційної роботи

    Філологічний

    англійська мова

    переклад (англійська мова)

    українська філологія

    журналістика

    видавнича справа та редагування

    бібліотечна справа

     

    Діагностика інтересів і професійних намірів учнів. Професійні консуль-тації (індивідуальні і групові):

    - тренінги;

    - бесіди;

    - екскурсії в навчальні заклади;

    - екскурсії на підприємства;

    - зустрічі з батьками;

    - зустрічі з представниками навчальних закладів;

    - зустрічі з представниками підприємств і організації.

     

    Випуск газет.

     

    Оформлення стендів.

     

    Підготовка проектів «Моя професія»

     

    Участь учнів в виставках технічної творчості.

     

    Декада (тиждень) профорієнтаційної роботи)

     

    Інформування учнів та їх батьків про запити ринку праці.

     

    Зустрічі з представниками територіального відділу Центру зайнятості населення.

     

    ІІІ трудовий семестр

     

    Технологічний

    математика

    фізика

    економічна кібернетика

    міжнародна економіка

    економіка та підприємництво

    практична статистика

    маркетинг

    менеджмент

    фінанси і кредит

    облік і аудит

    інформатика

    програмна інженерія

    Суспільно-гуманітарний

    історія

    археологія

    соціологія

    політологія

    соціальна робота

    міжнародні відносини

    психологія

    реклама і зв’язки з громадськістю

    право (юриспруденція)

    філософія

    Спортивний

    фізичне виховання

    туризм

    фізична реабілітація

     

    ХІІ. Система педагогічної дії на учня ЗНВК № 23

     

    УЧЕНЬ

    - Сім’я

    - Класний керівник

    - Класний колектив

    - Заступник директора з виховної роботи

    - Педагог-організатор

    - Дитяча організація самоврядування ДОМ

    - Класні батьківські комітети

    - Методичне об’єднання класних керівників

    - Соціальний педагог

    - Психолог

    - Рада профілактики

    - Рада навчального комплексу

    ХІІІ. Модель Виховної системи

     

    Виховна робота в ЗНВК № 23 базується на традиціях і звичаях українського народу, вивченні його історичної та культурної спадщини, формуванні у підростаючого покоління високої патріотичної свідомості, готовності до виконання громадських і конституційних обов’язків.

    Головною метою Моделі виховної системи, яка впроваджується в ЗОШ № 23 з 2009р., є створення дієвої системи виховання як цілісного організму, який виникає у процесі інтеграції основних компонентів виховання, що сприяє духовному розвитку і саморозвитку особистості, створенню своєрідного «духу школи».

    Модель виховної системи

    - Програма «Основні критерії виховної системи»

    - Проект «Громадянин»

    - Проект «Виховання культури толерантності учнів»

    - Проект «Імідж навчально-виховного комплексу»

    - Проект «Сім’я і школа»

    - Проект «Виховання правової культури учасників НВП»

    - Проект «Моніторинг навчальних досягнень учнів»

    Результатом впровадження Моделі виховної системи ЗОШ № 23 стане проектно-цільова діяльність, що враховує найважливіші компоненти навчально-виховного процесу, а саме: діагностування; визначення й обґрунтування педагогічних завдань; моделювання і прогнозування; проектування і планування, організацію різних видів діяльності з учнями; моніторинг динаміки рівня життєвої активності вихованців; корекцію (самокорекцію) та регуляцію (саморегуляцію) відхилень у їхньому розвитку; аналіз та прогнозування виховних ситуацій.

    ХІV. Модель випускника

     

    Молода людина – випускник ЗОШ № 23 навчається як реалізувати свої можливості, досягти успіху в житті, стати менеджером власної долі. Це спонукає педагогічний колектив ставити кінцевою метою формування компетентісної особистості, необхідними складової якої є:

             - створення в сім’ї умов для формування в дітей національної свідомості, любові до рідної землі, традицій свого народу;

             - формування в учнів чіткої громадянської позиції;

             - виховання бережливого ставлення до власного здоров’я;

             - формування правової культури, толерантного ставлення до людей;

             - створення умов для становлення особистості, яка не боїться відстоювати власні інтереси, здатна активно діяти в динамічних життєвих умовах;

             - формування в учнів здатності вчитися впродовж життя;

             - виховання в учнів почуття відповідальності за результати навчання;

             - формування основних життєвих компетентностей школярів, доведення до учнів різноманітної інформації щодо їх формування і здійснення наукового аналізу.

             Іншими словами, ставиться мета – підготувати компетентнісного випускника школи № 23, основними компонентами якого вважаємо:

             - компетенції навчання впродовж життя;

             - інформаційні компетенції;

             - професійно-трудові компетенції;

             - політичні компетенції;

             - сімейно-побутові компетенції;

             - соціальні компетенції;

             - екологічні компетенції;

             - культурно-дозвіллєві компетенції;

             - життєтворчі компетенції;

    - комунікативні компетенції;

    - компетенції життєздатності.

     

     

    ХV. Основні напрямки роботи на

    2013-2014 навчальний рік

     

             На основі аналізу роботи Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 23 Запорізької міської ради Запорізької області, результатів навчально-виховної діяльності у 2012-2013 навчальному році, самодіагностики діяльності навчального закладу, державної атестації      ЗОШ № 23, розв’язуючи завдання державного законодавства, нормативних документів Міністерства освіти і науки України, місцевих органів управління освіти, враховуючи їх плани роботи на 2013-2014 навчальний рік, перспективний план роботи на 2013-2014 навчальний рік визначаються наступні напрями і завдання діяльності Запорізької загальноосвітньої школи № 23 на 2013-2014 навчальний рік:

             1. Продовжити роботу над реалізацією IV узагальнюючо-аналітичного етапу науково-методичної теми «Впровадження технологій управління якістю компетентісної-орієнтованої освіти в умовах школи культури здоров’я».

             2. Продовжити дослідно-експериментальну діяльність з проблеми «Проектний підхід до формування культури здоров’я суб’єктів освітнього процесу на ІІІ формувально-аналітичному етапі.

             3. У 2013-2014 навчальному році   визначити основними напрямками методичної діяльності:

    - упровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти;

    - упровадження Програми шкільної природничо-математичної освіти з метою підвищення якості освіти;

    - навчально-методичне    забезпечення    компетентнісно-орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу;

    - практичне впровадження ефективних інноваційних технологій навчання, виховання і управління та їх удосконалення;

    - подальше впровадження нових інформаційно-комп'ютерних технологій освіти, піднесення ефективності використання в навчально-виховному процесі комп'ютерних комплексів, використання комп'ютерної техніки як дидактичного засобу навчання;

    - пошук раціональних та ефективних методів оцінки навчальних досягнень учнів;

    - впровадження здобутків експериментальної діяльності у педагогічну практику;

    - забезпечення реалізації прав громадян на здобуття повної загальної середньої освіти на рівні державних стандартів, а також профільної освіти в умовах активного застосування освітніх інновацій для підготовки кон­курентоспроможного компетентного випускника;

    - утворення спадкоємних зв'язків у педагогічній системі школи під час переходу дитини від однієї освітньої ланки до іншої;

    - забезпечення методичного супроводження профільного навчання у старшій школі;

    - підвищення розвиваючого потенціалу навчальних занять, удосконалення позаурочної діяльності з навчальних предметів;

    - використання позаурочної предметної діяльності учнів як умови розвитку творчих здібностей, формування загальних та спеціальних предметних компетенцій;

             - особистісно-орієнтований підхід до розвитку творчих здібностей учнів;

    - продовження системи моніторингових досліджень стану навчально-виховного процесу;

    - поєднання діяльності методичної та психологічної ланок з метою підвищення якості освітнього процесу;

    - розвиток напрямків освітнього, педагогічного та психологічного супроводу навчально-виховного процесу.

    4. Продовжувати впровадження інноваційних методик і технологій з метою розвитку творчих здібностей та нахилів учнів, забезпечивши постійний аналіз результативності організації сумісної діяльності «вчитель-учень» з підготовки останніх до участі в різноманітних формах інтелектуальних та спортивних змагань.

    5. Заступникам директора з навчально-виховної роботи Вакар А.І., Пархоменко Л.Л., Пошві Л.Б.:

    5.1 продовжити моніторинг навчальних досягнень учнів, забезпечити реалізацію корекційних програм за результатами моніторингу 2012-2013 навчального року.

    вересень, грудень, травень

    5.2 посилити контроль за об'єктивністю оцінювання навчальних досягнень учнів учителями-предметниками;

    щомісяця

    5.3 систематично здійснювати методичне консультування вчителів з питань ведення шкільної документації, оволодіння критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів, здійснення тематичного та підсумкового оцінювання;

    постійно

    5.4 забезпечити контроль за якістю підготовки випускників з предметів державної атестації.

    за планом

    6. Керівникам шкільних методичних об'єднань:

    6.1 у плани роботи методичних об'єднань включити питання методики проведення моніторингу навчальних досягнень учнів, вивчення перспективного педагогічного досвіду;

    2013-2014 н. р.

    6.2 на серпневому засіданні методичних об'єднань проаналізувати результати навчального року, намітити програму вдосконалення навчально-виховного процесу.

    7. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Левченку В.О.:

    7.1 розробити і обговорити на нараді класних керівників план реалізації аналітичного етапу Моделі виховної системи закладу;

    7.2 спільно з соціально-психологічною службою продовжити вивчення і впровадження педагогічного досвіду класних керівників;

    7.3 надавати консультаційну допомогу класним керівникам в питаннях впровадження Моделі виховної системи закладу;

    7.4 продовжити навчання класних керівників сучасним виховним технологіям;

    7.5 співпрацювати з позашкільними закладами з метою покращення умов соціалізації учнів.

    8. Соціально - психологічній службі ЗОШ №23:

    8.1 продовжити взаємодію з питань виховання учнів з сектором виховної роботи;

    8.2 проводити консультативну допомогу класних керівників з питань удосконалення превентивного виховання в класах.

    9. Класним керівникам:

    - продовжити роботу по удосконаленню виховних систем класів, використанню мультимедійних, проектних технологій;

    - застосовувати під час проведення виховних заходів перспективний педагогічний досвід класних керівників;

    - удосконалювати саморозвиток компетентнісної культури.

     

    Панорама школи
    Блог газети
    «Большая перемена»
    Ви можете розмістити статтю в блозі, відіслав нам її
    Блог бібліотеки школи
    Лiтература для читання на канікулах
    ШМО природничо-
    математичного циклу
    Яскраві сторінки фізико-математичної декади
    ШМО
    учителів філології
    "Словесність"
    ШМО суспільно-
    естетичних дисциплін
    ШМО
    англійської мови
    Яскраві сторінки англійської
    ШМО
    початкової школи
    Яскраві сторінки початкової школи
    Гурток
    «Чарівний чобіток»
    Народний танець завжди має яскраво виражену тему
    Міністерство
    освіти і науки України
    Дізнайтеся все про вступну компанію 2015
          БЛОГОСФЕРА
            ЗОШ №23