ВИХОВНА РОБОТА
  • Опис ДОМу
  • Схема ДОМу
  • Критерії "Кращий клас року"
  • Патріотичне виховання
  • ПРОФОРІЄНТАЦІЯ







  • Контакти ліцею

    Адреса: м.Запоріжжя, вул. Парамонова, 6а 69059

    (061) 769-80-27
    (приймальня)
    school23zp@gmail.com

    Інформує районний відділ міліції

    За ЗАЛ №23
    закріплений Інспектор Комунарського відділення поліції Дніпровського відділу поліції ГУНП в Запорізькій області капітан поліції

    ШМАТАЛО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

    Адреса: м. Запоріжжя, вул. Космічна,40, каб.9, 22
    тел.099-717-40-91

    Електронна адреса ВКМСДГУ МВС області - okmdzp@rambler.ru
    Електронна адреса УКМСДГУ МВС України – ditypolice@mys.qov.ua





    Комунарський районний центр молоді та школярів



    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Flag Counter

    ВИСТАВКА МУДРИХ ПОРАД

    1. Обговорювати, а не звинувачувати.

    2. Показувати власний приклад позитивної поведінки, не допускати розходжень між словами і діями: «роби, як я~», а не «роби, як я кажу».

    3. Давати оцінку не особистості, думкам, емо­ціям дитини, а її поведінці.

    4. Зауважувати позитивне в житті.

    5. Жити «тут і тепер», не згадувати без особ­ливої потреби негативних ситуацій із минулого.

    6. Не жити замість дитини, але бути поруч, щоб допомогти, якщо необхідно.

    7. З дитиною можна сперечатися, а не сва­ритися.

    8. Якщо є сумніви, покарати чи ні, краще не карати.

    9. Покарання не повинно шкодити здоров'ю дитини — ні фізичному, ні психічному. Покаран­ня має бути корисним.

    10. За один раз — одне покарання. Навіть якщо провин чимало, покарання може бути суво­рим, але тільки одне за все одразу, а не по одному за кожну провину.

    11. Салат із покарань — страва не для дитячої душі! Покарання — не за рахунок любові. Хоч би що трапилося, не обмежуйте дитину в схва­ленні й нагороді, на які вона заслуговує.

    12. Термін давності. Краще не карати, ніж карати із запізненням. Покарання із запізненням навіюють дитині минуле, не дають стати іншою.

    13. Покарано – пробачено. Інцидент вичерпа­но. Сторінку перегорнуто. Про старі гріхи – ані слова!

    14. Без приниження. Хоч би що сталося, хоч би якою була провина, покарання не повинно сприйматися дитиною як перемога нашої сили над її слабкістю, як приниження.

    15. Необхідно прийняти, як реальність, що ди­тина, не будучи досконалою, не може не засму­чувати тих, хто її любить.

    16. Для створення здорових, гармонійних сто­сунків між батьками й учнями важливо врахову­вати різні фактори:

    - терпіння;

    - розуміння;

    - емпатійність

    - поступливість.

    Панорама ліцея
     
    ЗАЛ №23 group · 1137 учасника
    ПРИЄДНУЙСЯ!
    Блог газети
    «ВЕЛИКА ПЕРЕРВА»
    Ви можете розмістити статтю в блозі, відіслав нам її
    Блог бібліотеки школи
    Лiтература для читання на канікулах
    ШМО природничо-
    математичного циклу
    Яскраві сторінки фізико-математичної декади
    ШМО
    учителів філології
    "Словесність"
    ШМО суспільно-
    естетичних дисциплін
    ШМО
    англійської мови
    Яскраві сторінки англійської
    ШМО
    початкової школи
    Яскраві сторінки початкової школи
    Гурток
    «Чарівний чобіток»
    Народний танець завжди має яскраво виражену тему
    Міністерство
    освіти і науки України
    Дізнайтеся все про вступну компанію 2022
    Національний університет
    «Запорізька політехніка»