ВИХОВНА РОБОТА
|
Проект "Вчимося жити разом"
|
Джерело:moistest23.blogspot.com
Проект «Вчимося жити разом» ініційований представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Міністерством освіти і науки України з метою формування та розвитку в дітей психосоціальних навичок ефективного спілкування,
співчуття, поваги до прав людини, взаємодії, запобігання протистоянням та вирішення конфліктів, уміння поводитися в кризових ситуаціях.
На уроках основи здоров’я в 5–х класах учитель Ткаченко Ганна Василівна та соціальний педагог Головань Олена Павлівна провели уроки–тренінги «Розвиток згуртованості шкільного колективу».
У будь-якому колективі виникає питання, пов’язане з груповою згуртованістю, питання це важливе тому, що від рівня розвитку колективу, ступеня його згуртованості залежить ефективність роботи групи, а також психологічний комфорт кожного її члена. Програма тренінгу розроблена для учнів 4-5-х класів. Бо саме в цих класах педагоги відзначають найбільш конфліктні стосунки між дітьми і помітна певна «криза згуртованості». Це відповідає віковим особливостям класу – приблизно у віці 10 років основною потребою і ведучим типом діяльності стає спілкування. Причому клас для школяра – це не тільки місце, де є можливість спілкуватися, але і модель поведінки, авторитет. Група задає норми для своїх членів – від стилю в одязі до поведінки та особистісних цінностей.
У програмі тренінгу підвищення згуртованості брав участь весь клас. Але клас був розділений на підгрупи, які формувались випадково.
Тренінгові заняття допомогли учням розвивати такі навички та вміння:
- доброзичливість, інтерес і вміння будувати довірчі відносини один з одним; емоційно співпереживати однокласнику;
- співпрацювати і діяти спільно;
- погоджувати свої дії з іншими і спільно вирішувати поставлені завдання;
- вирішувати конфліктні ситуації.
Усе це сприяє зближенню дітей і розвитку почуття «Ми» в дитячому колективі.
В основі змісту програми тренінгу «Розвиток згуртованості шкільного колективу» лежить вирішення проблем, які близькі і зрозумілі підліткам:
- як будувати відносини в колективі і протистояти тиску;
- як зрозуміти іншу людину в ході розмови;
- як важливо вміти донести свої думки і почуття до співрозмовника.
Таким чином, формується комунікативна компетентність підлітків, а на її основі динамічно розвивається групова згуртованість.
Переглянути фоторепортаж>>
|
Категорія: Життя комплексу Переглядів: 670 | Рейтинг: 5.0/1
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|
|
ЗАЛ №23 group · 1137 учасника |
|
|
|
Блог газети
«ВЕЛИКА ПЕРЕРВА»
Ви можете розмістити статтю в блозі, відіслав нам її
Блог бібліотеки школи
Лiтература для читання на канікулах
ШМО природничо-
математичного циклу
Яскраві сторінки фізико-математичної декади
ШМО суспільно-
естетичних дисциплін
ШМО
англійської мови
Яскраві сторінки англійської
ШМО
початкової школи
Яскраві сторінки початкової школи
Гурток
«Чарівний чобіток»
Народний танець завжди має яскраво виражену тему
Міністерство
освіти і науки України
Дізнайтеся все про вступну компанію 2015
БЛОГОСФЕРА
ЗАЛ №23
|
11-А клас |
7-А клас |
11-Б клас |
7-Б клас |
10-А клас |
7-В клас |
10-Б клас |
7-Г клас |
10-В клас |
6-А клас |
9-А клас |
6-Б клас |
9-Б клас |
6-В клас |
9-В клас |
5-А клас |
8-А клас |
5-Б клас |
8-Б клас |
5-В клас |
8-В клас |
|
4-А клас |
2-A клас |
4-Б клас |
2-Б клас |
4-В клас |
2-В клас |
3-А клас |
2-Г клас |
3-Б клас |
|
3-В клас |
|
|
|
|
АРХІВ
|
|