Положення:"Кращий сайт (блог) класу" серед учнів ЗОШ №23
1. Загальні положення:
Шкільний конкурс "Кращий сайт (блог) класу проводиться в рамках реалізації програми розвитку школи і покликаний забезпечити підтримку творчих ініціатив учнів зі створення інформаційно-освітніх ресурсів, посилити їх мотивацію на освоєння сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Це Положення визначає цілі і завдання, порядок проведення та підведення підсумків Конкурсу.
2. Мета Конкурсу:
об'єднати творчий потенціал суб'єктів освітнього процесу для взаємодії в мережі Інтернет, розширити використання ІКТ та мережі Інтернет в освітньому процесі.
3. Завдання Конкурсу:
• розвивати творчу активність учнів;
• формувати навички коректної поведінки в мережевому співтоваристві;
• підвищити рівень інформаційної культури суб'єктів взаємодії;
• виявити творчо працюючих учнів.
4. Учасники Конкурсу
У конкурсі беруть участь учні з 5 по 11 класи Запорізької загальноосвітньої школи №23 Комунарського району
5. Терміни проведення - січень 2016
Конкурс проводиться в один тур
Результатом діяльності є сайт (блог), розміщений в Інтернеті, та заявка на участь, подані до 31 січня 2016 року.
6. Конкурс проводиться за номінаціями:
- «Найкращий сайт (блог) класу» (основна номінація)»
- «Найоригінальніший дизайн»
- «Кращий розділ сайту (блогу) для батьків»
- «Кращий розділ сайту (блогу) для учнів»
- «Краще висвітлення життя класу»
- «Кращий фотоальбом сайту (блогу)»
- «Найкраща організація інтернет-взаємодії суб'єктів освітнього процесу з метою освіти»
7. Загальні критерії оцінювання конкурсних робіт
Відповідність контенту інтересам і потребам обраної цільової аудиторії користувачів.
Наявність модулів для взаємодії та отримання зворотного зв'язку від відвідувачів.
Зручна навігація по сайту.
Наявність регулярно оновлюваних розділів сайту.
Наявність контактної інформації.
Наявність розділу, в якому описана місія інформаційного ресурсу, його цільова аудиторія, представлена команда розробників.
Наявність матеріалів, що підтверджують затребуваність інформаційного ресурсу.
Дотримання вимог до дизайну.
Дотримання авторських прав при використанні чужих розробок.
Оформлення сайту - оцінюється стилістична цілісність всіх сторінок сайту: єдність колірного рішення і шрифтів (не більше 3-х шрифтів), раціональне використання графіки (оптимізовані зображення за розміром і якістю).
Інформативність сайту - оцінюється наявність та актуальність інформації для учнів, батьків, педагогів.
Критерії оцінювання будуть конкретизовані в рамках кожної номінації з урахуванням думки професійних експертів.
8. Основні критерії оцінювання
Основними критеріями оцінювання конкурсною комісією Web-сайтів, представлених на Конкурс, є:
1.Содержаніе (0-25 балів)
Оцінюється інформація, представлена на сайті. Матеріал повинен бути адекватно підібраний для розміщення в мережі, а також коротко і чітко викладений, мати чітко виражену індивідуальність, освітню спрямованість. Враховується інформативність, актуальність, корисність, захопливість, обсяг, періодичність оновлення матеріалу, наявність свого «голоси» і своєю «точки зору», оригінальність, повнота реалізації та розкриття ідей, закладених в основу створюваного сайту.
2.Структура і навігація (0-10 балів):
Оцінюється організація розміщення матеріалу на сайті, зручність і ефективність перегляду його розділів. Враховується наочне уявлення про те, де що шукати і чого очікувати від сайту, можливість отримати швидкий доступ до будь-якої інформації, що міститься на сайті.
3.Дізайн (0-10 балів):
Оцінюється зовнішній вигляд всього сайту, в тому числі головної сторінки. Враховується відповідність оформлення змісту та здійснення візуальної підтримки інформації, представленої на сайті.
4.Інтерактівность (0-10 балів):
Оцінюється можливість не тільки читати і розглядати сайт, але і робити що-небудь: організація пошуку на сайті, участь в опитуваннях, можливість відіслати лист по електронній пошті, форум та ін.
5. Грамотність (0-5 балів):
Оцінюється проходження правилам і нормам української мови.
6.Актуальность (0-10 балів):
Оцінюється оперативність і регулярність оновлення, наявність якісних і оригінальних матеріалів (фотографій, статей, інтерв'ю) про події освітньої установи, класу, предметної області, які викликають найбільший інтерес в учнів, вчителів, батьків та всіх відвідувачів сайту; можливість практичного використання сайту в освітніх або культурних цілях.
7.Інноваціонность (0-10 балів):
Оцінюється наявність навчальних і методичних матеріалів в електронному вигляді, on-line - технологій (віртуальні уроки, тестування, матеріали для самоосвіти), власних розробок для використання в навчальному процесі.
Використання сайту в організації та реалізації навчального процесу, відображення колективної творчої діяльності учнів і педагогічного колективу.
Більшість сторінок сайту не повинні мати обмеження доступу гостям сайту.
При підрахунку балів враховуються результати оцінки сайту (блогу) в мережі Інтернет.
9. Визначення переможців Конкурсу
Переможці, лауреати Конкурсу визначаються за результатами конкурсної програми на підставі оціночних листів членів журі.
Кількість переможців та призерів (лауреатів) у кожній номінації визначається журі.
10. Нагородження переможців Конкурсу
Учасники Конкурсу нагороджуються грамотами та дипломами,
Інформація про результати конкурсу розміщується на сайті школи. 9 лютого 2016 року
Організатор залишає за собою право вносити зміни в дание Положення.
|