ВИХОВНА РОБОТА
|
![]() Звіт благодiйного фонду «Вiкторiя» за період з 02.07.2014 по 31.12.2014р.І. Залишок коштів на 01.07.2014р. – 110,55грн. ІІ. Надійшло коштів за період з 02.07. по 31.12.2014р. – 85606,25грн. ІІІ. Витрачено за звітний період всього – 85649,80грн. В тому числі: 1. На реалізацію загальношкільної програми комп’ютеризації та інформатизації навчально-виховного процесу (придбання, ремонт, обслуговування комп’ютерної техніки, оплата за продовження доменного імені) – 13443,76грн. 2. На реалізацію загальношкільної програми «Школа культури здоров’я» (оплата масажу, питної води, соків, медикаментів) – 35018,43грн. 3. Підписка на періодичні видання для шкільної бібліотеки – 3892,47грн. 4. Придбано навчально-методичної літератури для шкільної Бібліотеки – 1118,00грн. 5. Придбано канцелярських товарів, друкувальної продукції, рекламні послуги – 8075,69грн. 6. Загальногосподарські витрати (одноразовий посуд, металева сантехнічна електро-фурнітура, вироби ПВХ, фольгова підкладка, електроди, крейда, фарба, дезінфікуючий засіб) – 18075,74грн. 7. Повернення благодійного внеску (за заявою батьків) – 1000,00грн. 8. На реалізацію загальношкільного проекту «Імідж» (придбання подяк, медалів, оголошення в збірну «Куда пойти учиться») – 723,00грн. 9. Послуги банку – 1202,31грн. IV. Залишок коштів на 30.12.2014р. – 67,00грн. IV. Залишок коштів на 30.12.2014р. – 67,00грн. |
Панорама ліцея
Блог газети
«ВЕЛИКА ПЕРЕРВА» ![]()
Ви можете розмістити статтю в блозі, відіслав нам її
Блог бібліотеки школи
![]()
Лiтература для читання на канікулах
ШМО природничо-
математичного циклу ![]()
Яскраві сторінки фізико-математичної декади
ШМО
учителів філології ![]()
"Словесність"
ШМО суспільно-
естетичних дисциплін ![]()
ШМО
англійської мови ![]()
Яскраві сторінки англійської
ШМО
початкової школи ![]()
Яскраві сторінки початкової школи
Гурток
«Чарівний чобіток» ![]()
Народний танець завжди має яскраво виражену тему
Міністерство
освіти і науки України ![]()
Дізнайтеся все про вступну компанію 2022
Національний університет
«Запорізька політехніка» ![]() |