11-А клас | 9-В клас |
11-Б клас | 9-Г клас |
11-В клас | 8-А клас |
11-Г клас | 8-Б клас |
11-Д клас | 8-В клас |
10-А клас | 7-А клас |
10-Б клас | 7-Б клас |
10-В клас | 7-В клас |
10-Г клас | 6-А клас |
10-Д клас | 6-Б клас |
10-Є клас | 6-В клас |
9-А клас | 5-А клас |
9-Б клас | 5-Б клас |
5-В клас | |
4-А клас | 4-В клас |
4-Б клас | 4-Г клас |
|
|
АРХІВ |
ВИХОВНА РОБОТА
|
![]() Загальноосвітня карта ЗАЛ №23 (стр.2)VІІІ. учні
1. Загальна кількість учнів – 796 (середня наповнюваність класів – 28,4) З них: - навчається в початковій школі – 365 учнів (середня наповнюваність класів – 30,4) - навчається в основній школі – 361 учень (середня наповнюваність класів – 25,7) - навчається в старшій школі – 59 учнів (середня наповнюваність класів – 29,5)
2. Кількість випускників – медалістів
3. Переможці і призери районних предметних олімпіад:
4. Переможці і призери районних конкурсів, змагань:
ІХ. Результати навчальних досягнень учнів
Х. Освітня карта
На І ступені навчання нарівні з предметами, що забезпечують базовий стандарт освіти, до навчального плану за рахунок годин варіативної частини внесено предмети:
Інваріативна складова робочих планів в 5-9 класах забезпечує реалізацію змісту шкільної освіти на рівні Державного стандарту. В основній школі з метою задоволення освітніх потреб учнів та їх батьків запроваджено диференційовану освіту, яка передбачає поглиблене вивчення англійської, української мов, математики, історії України, фізкультури.
Варіативна складова в 8-9 класах реалізується таким чином:
У старшій школі з метою збереження наступності між ступенями навчання продовжується диференціація за напрямами профільного навчання: філологічний, технологічний, спортивний, суспільно-гуманітарний.
До реалізації Концепції профілізації старшої школи навчальні години використовуються таким чином:
ХІ. Інформаційна картка
ХІІ. Система педагогічної дії на учня ЗНВК № 23
УЧЕНЬ - Сім’я - Класний керівник - Класний колектив - Заступник директора з виховної роботи - Педагог-організатор - Дитяча організація самоврядування ДОМ - Класні батьківські комітети - Методичне об’єднання класних керівників - Соціальний педагог - Психолог - Рада профілактики - Рада навчального комплексу ХІІІ. Модель Виховної системи
Виховна робота в ЗНВК № 23 базується на традиціях і звичаях українського народу, вивченні його історичної та культурної спадщини, формуванні у підростаючого покоління високої патріотичної свідомості, готовності до виконання громадських і конституційних обов’язків. Головною метою Моделі виховної системи, яка впроваджується в ЗОШ № 23 з 2009р., є створення дієвої системи виховання як цілісного організму, який виникає у процесі інтеграції основних компонентів виховання, що сприяє духовному розвитку і саморозвитку особистості, створенню своєрідного «духу школи». Модель виховної системи - Програма «Основні критерії виховної системи» - Проект «Громадянин» - Проект «Виховання культури толерантності учнів» - Проект «Імідж навчально-виховного комплексу» - Проект «Сім’я і школа» - Проект «Виховання правової культури учасників НВП» - Проект «Моніторинг навчальних досягнень учнів» Результатом впровадження Моделі виховної системи ЗОШ № 23 стане проектно-цільова діяльність, що враховує найважливіші компоненти навчально-виховного процесу, а саме: діагностування; визначення й обґрунтування педагогічних завдань; моделювання і прогнозування; проектування і планування, організацію різних видів діяльності з учнями; моніторинг динаміки рівня життєвої активності вихованців; корекцію (самокорекцію) та регуляцію (саморегуляцію) відхилень у їхньому розвитку; аналіз та прогнозування виховних ситуацій. ХІV. Модель випускника
Молода людина – випускник ЗОШ № 23 навчається як реалізувати свої можливості, досягти успіху в житті, стати менеджером власної долі. Це спонукає педагогічний колектив ставити кінцевою метою формування компетентісної особистості, необхідними складової якої є: - створення в сім’ї умов для формування в дітей національної свідомості, любові до рідної землі, традицій свого народу; - формування в учнів чіткої громадянської позиції; - виховання бережливого ставлення до власного здоров’я; - формування правової культури, толерантного ставлення до людей; - створення умов для становлення особистості, яка не боїться відстоювати власні інтереси, здатна активно діяти в динамічних життєвих умовах; - формування в учнів здатності вчитися впродовж життя; - виховання в учнів почуття відповідальності за результати навчання; - формування основних життєвих компетентностей школярів, доведення до учнів різноманітної інформації щодо їх формування і здійснення наукового аналізу. Іншими словами, ставиться мета – підготувати компетентнісного випускника школи № 23, основними компонентами якого вважаємо: - компетенції навчання впродовж життя; - інформаційні компетенції; - професійно-трудові компетенції; - політичні компетенції; - сімейно-побутові компетенції; - соціальні компетенції; - екологічні компетенції; - культурно-дозвіллєві компетенції; - життєтворчі компетенції; - комунікативні компетенції; - компетенції життєздатності.
ХV. Основні напрямки роботи на 2013-2014 навчальний рік
На основі аналізу роботи Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 23 Запорізької міської ради Запорізької області, результатів навчально-виховної діяльності у 2012-2013 навчальному році, самодіагностики діяльності навчального закладу, державної атестації ЗАЛ № 23, розв’язуючи завдання державного законодавства, нормативних документів Міністерства освіти і науки України, місцевих органів управління освіти, враховуючи їх плани роботи на 2013-2014 навчальний рік, перспективний план роботи на 2013-2014 навчальний рік визначаються наступні напрями і завдання діяльності Запорізької загальноосвітньої школи № 23 на 2013-2014 навчальний рік: 1. Продовжити роботу над реалізацією IV узагальнюючо-аналітичного етапу науково-методичної теми «Впровадження технологій управління якістю компетентісної-орієнтованої освіти в умовах школи культури здоров’я». 2. Продовжити дослідно-експериментальну діяльність з проблеми «Проектний підхід до формування культури здоров’я суб’єктів освітнього процесу на ІІІ формувально-аналітичному етапі. 3. У 2013-2014 навчальному році визначити основними напрямками методичної діяльності: - упровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти; - упровадження Програми шкільної природничо-математичної освіти з метою підвищення якості освіти; - навчально-методичне забезпечення компетентнісно-орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу; - практичне впровадження ефективних інноваційних технологій навчання, виховання і управління та їх удосконалення; - подальше впровадження нових інформаційно-комп'ютерних технологій освіти, піднесення ефективності використання в навчально-виховному процесі комп'ютерних комплексів, використання комп'ютерної техніки як дидактичного засобу навчання; - пошук раціональних та ефективних методів оцінки навчальних досягнень учнів; - впровадження здобутків експериментальної діяльності у педагогічну практику; - забезпечення реалізації прав громадян на здобуття повної загальної середньої освіти на рівні державних стандартів, а також профільної освіти в умовах активного застосування освітніх інновацій для підготовки конкурентоспроможного компетентного випускника; - утворення спадкоємних зв'язків у педагогічній системі школи під час переходу дитини від однієї освітньої ланки до іншої; - забезпечення методичного супроводження профільного навчання у старшій школі; - підвищення розвиваючого потенціалу навчальних занять, удосконалення позаурочної діяльності з навчальних предметів; - використання позаурочної предметної діяльності учнів як умови розвитку творчих здібностей, формування загальних та спеціальних предметних компетенцій; - особистісно-орієнтований підхід до розвитку творчих здібностей учнів; - продовження системи моніторингових досліджень стану навчально-виховного процесу; - поєднання діяльності методичної та психологічної ланок з метою підвищення якості освітнього процесу; - розвиток напрямків освітнього, педагогічного та психологічного супроводу навчально-виховного процесу. 4. Продовжувати впровадження інноваційних методик і технологій з метою розвитку творчих здібностей та нахилів учнів, забезпечивши постійний аналіз результативності організації сумісної діяльності «вчитель-учень» з підготовки останніх до участі в різноманітних формах інтелектуальних та спортивних змагань. 5. Заступникам директора з навчально-виховної роботи Вакар А.І., Пархоменко Л.Л., Пошві Л.Б.: 5.1 продовжити моніторинг навчальних досягнень учнів, забезпечити реалізацію корекційних програм за результатами моніторингу 2012-2013 навчального року. вересень, грудень, травень 5.2 посилити контроль за об'єктивністю оцінювання навчальних досягнень учнів учителями-предметниками; щомісяця 5.3 систематично здійснювати методичне консультування вчителів з питань ведення шкільної документації, оволодіння критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів, здійснення тематичного та підсумкового оцінювання; постійно 5.4 забезпечити контроль за якістю підготовки випускників з предметів державної атестації. за планом 6. Керівникам шкільних методичних об'єднань: 6.1 у плани роботи методичних об'єднань включити питання методики проведення моніторингу навчальних досягнень учнів, вивчення перспективного педагогічного досвіду; 2013-2014 н. р. 6.2 на серпневому засіданні методичних об'єднань проаналізувати результати навчального року, намітити програму вдосконалення навчально-виховного процесу. 7. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Левченку В.О.: 7.1 розробити і обговорити на нараді класних керівників план реалізації аналітичного етапу Моделі виховної системи закладу; 7.2 спільно з соціально-психологічною службою продовжити вивчення і впровадження педагогічного досвіду класних керівників; 7.3 надавати консультаційну допомогу класним керівникам в питаннях впровадження Моделі виховної системи закладу; 7.4 продовжити навчання класних керівників сучасним виховним технологіям; 7.5 співпрацювати з позашкільними закладами з метою покращення умов соціалізації учнів. 8. Соціально - психологічній службі ЗОШ №23: 8.1 продовжити взаємодію з питань виховання учнів з сектором виховної роботи; 8.2 проводити консультативну допомогу класних керівників з питань удосконалення превентивного виховання в класах. 9. Класним керівникам: - продовжити роботу по удосконаленню виховних систем класів, використанню мультимедійних, проектних технологій; - застосовувати під час проведення виховних заходів перспективний педагогічний досвід класних керівників; - удосконалювати саморозвиток компетентнісної культури.
|
Панорама ліцея
Блог газети
«ВЕЛИКА ПЕРЕРВА» ![]()
Ви можете розмістити статтю в блозі, відіслав нам її
Блог бібліотеки школи
![]()
Лiтература для читання на канікулах
ШМО природничо-
математичного циклу ![]()
Яскраві сторінки фізико-математичної декади
ШМО
учителів філології ![]()
"Словесність"
ШМО суспільно-
естетичних дисциплін ![]()
ШМО
англійської мови ![]()
Яскраві сторінки англійської
ШМО
початкової школи ![]()
Яскраві сторінки початкової школи
Гурток
«Чарівний чобіток» ![]()
Народний танець завжди має яскраво виражену тему
Міністерство
освіти і науки України ![]()
Дізнайтеся все про вступну компанію 2022
Національний університет
«Запорізька політехніка» ![]() |