11-А клас | 8-А клас |
11-Б клас | 8-Б клас |
11-В клас | 8-В клас |
11-Г клас | 8-Г клас |
11-Д клас | 7-А клас |
11-Є клас | |
10-А клас | 7-Б клас |
10-Б клас | 7-В клас |
10-В клас | 6-А клас |
10-Г клас | 6-Б клас |
10-Д клас | 6-В клас |
9-А клас | 5-А клас |
9-Б клас | 5-Б клас |
9-В клас | 5-В клас |
4-А клас | 3-А клас |
4-Б клас | 3-Б клас |
4-В клас | 3-В клас |
3-Г клас | |
|
|
АРХІВ |
ВИХОВНА РОБОТА
|
ВИСТАВКА МУДРИХ ПОРАД1. Обговорювати, а не звинувачувати. 2. Показувати власний приклад позитивної поведінки, не допускати розходжень між словами і діями: «роби, як я~», а не «роби, як я кажу». 3. Давати оцінку не особистості, думкам, емоціям дитини, а її поведінці. 4. Зауважувати позитивне в житті. 5. Жити «тут і тепер», не згадувати без особливої потреби негативних ситуацій із минулого. 6. Не жити замість дитини, але бути поруч, щоб допомогти, якщо необхідно. 7. З дитиною можна сперечатися, а не сваритися. 8. Якщо є сумніви, покарати чи ні, краще не карати. 9. Покарання не повинно шкодити здоров'ю дитини — ні фізичному, ні психічному. Покарання має бути корисним. 10. За один раз — одне покарання. Навіть якщо провин чимало, покарання може бути суворим, але тільки одне за все одразу, а не по одному за кожну провину. 11. Салат із покарань — страва не для дитячої душі! Покарання — не за рахунок любові. Хоч би що трапилося, не обмежуйте дитину в схваленні й нагороді, на які вона заслуговує. 12. Термін давності. Краще не карати, ніж карати із запізненням. Покарання із запізненням навіюють дитині минуле, не дають стати іншою. 13. Покарано – пробачено. Інцидент вичерпано. Сторінку перегорнуто. Про старі гріхи – ані слова! 14. Без приниження. Хоч би що сталося, хоч би якою була провина, покарання не повинно сприйматися дитиною як перемога нашої сили над її слабкістю, як приниження. 15. Необхідно прийняти, як реальність, що дитина, не будучи досконалою, не може не засмучувати тих, хто її любить. 16. Для створення здорових, гармонійних стосунків між батьками й учнями важливо враховувати різні фактори: - терпіння; - розуміння; - емпатійність - поступливість. |
Панорама ліцея
Блог газети
«ВЕЛИКА ПЕРЕРВА»
Ви можете розмістити статтю в блозі, відіслав нам її
Блог бібліотеки школи
Лiтература для читання на канікулах
ШМО природничо-
математичного циклу
Яскраві сторінки фізико-математичної декади
ШМО
учителів філології
"Словесність"
ШМО суспільно-
естетичних дисциплін
ШМО
англійської мови
Яскраві сторінки англійської
ШМО
початкової школи
Яскраві сторінки початкової школи
Гурток
«Чарівний чобіток»
Народний танець завжди має яскраво виражену тему
Міністерство
освіти і науки України
Дізнайтеся все про вступну компанію 2022
Національний університет
«Запорізька політехніка» |