СТАТУТ ЗАПОРІЗЬКОГО АКАДЕМІЧНОГО ЛІЦЕЮ № 23
VІІІ. Міжнародне співробітництво
8.1. Ліцей № 23 за наявності належної матеріально-технічної та соціально-культурної бази, благодійних фондів має право проводити міжнародний учнівський та педагогічний обмін у рамках освітніх програм, проектів, встановлювати відповідно до законодавства прямі зв'язки з міжнародними організаціями та освітніми асоціаціями.
8.2. Ліцей № 23 має право відповідно до законодавства укладати договори про співробітництво з навчальними закладами, науковими установами, підприємствами, організаціями, громадськими об'єднаннями інших країн.
8.3. Участь ліцею № 23 у міжнародних програмах, проектах, учнівських та педагогічних обмінах здійснюється відповідно до законодавства.
ІХ. Контроль за діяльністю ліцею № 23
9.1. Державний нагляд (контроль) у сфері загальної середньої освіти здійснюється центральним органом виконавчої влади із забезпечення якості освіти та його територіальними органами, що діють на підставі, в межах повноважень та у спосіб, визначені Законом України "Про освіту", Законом України "Про загальну середню освіту" та Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".
9.2. Формами державного нагляду (контролю) у сфері загальної середньої освіти є:
- плановий (позаплановий) інституційний аудит;
- позапланова перевірка.
9.3. Центральний орган виконавчої влади із забезпечення якості освіти та його територіальні органи проводять інституційний аудит відповідно до цього Закону і позапланові перевірки у порядку, передбаченому Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".
9.4. Орган управління ліцею № 23:
- здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю ліцею;
- здійснює контроль за дотриманням установчих документів ліцею;
- здійснює контроль за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками;
- здійснює контроль за додержанням ліцеєм № 23 вимог законів та інших нормативно-правових актів у галузі освіти та обов’язкове виконання Державного стандарту загальної середньої освіти;
- здійснює контроль за додержанням ліцеєм № 23 правил з охорони праці та безпеки, протипожежної безпеки і санітарного режиму в закладах освіти, трудового законодавства України;
- виконує функції головного розпорядника бюджетних коштів відповідно до бюджетного законодавства. Організовує та проводить внутрішній контроль та внутрішній аудит в ліцеї № 23;
- здійснює контроль за ефективністю використання і збереження закріпленого за навчальним закладом комунального майна
- здійснює інші контрольні функції відповідно до чинного законодавства України.
X. Реорганізація або ліквідація ліцею № 23
10.1. Рішення про реорганізацію або ліквідацію ліцею № 23 приймає засновник або суд.
10.2. Реорганізація ліцею № 23 відбувається шляхом злиття, приєднання, поділу, виділення.
10.3. Ліквідація або реорганізація проводиться комісією, призначеною засновником, а у випадках ліквідації за рішенням суду – комісією, призначеною цим органом. З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління навчальним закладом. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно ліцею № 23, виявляє його дебіторів і кредиторів і розраховується з ними, складає ліквідаційний баланс і представляє його засновнику. Засновник приймає рішення щодо майна ліцею № 23, що залишилось.
10.4. У випадку реорганізації права та зобов'язання ліцею № 23 переходять до правонаступників відповідно до чинного законодавства України.
10.5. При реорганізації чи ліквідації ліцею № 23 учням, які навчаються у ньому, повинна бути забезпечена можливість продовження навчання відповідно до законодавства України, працівникам гарантується дотримання їхніх прав та інтересів відповідно до Кодексу законів про працю України.
