ВИХОВНА РОБОТА
  • Опис ДОМу
  • Схема ДОМу
  • Критерії "Кращий клас року"
  • Патріотичне виховання
  • ПРОФОРІЄНТАЦІЯ







  • Контакти ліцею

    Адреса: м.Запоріжжя, вул. Парамонова, 6а 69059

    (061) 769-80-27
    (приймальня)
    school23zp@gmail.com

    Інформує районний відділ міліції

    За ЗАЛ №23
    закріплений Інспектор Комунарського відділення поліції Дніпровського відділу поліції ГУНП в Запорізькій області капітан поліції

    ШМАТАЛО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

    Адреса: м. Запоріжжя, вул. Космічна,40, каб.9, 22
    тел.099-717-40-91

    Електронна адреса ВКМСДГУ МВС області - okmdzp@rambler.ru
    Електронна адреса УКМСДГУ МВС України – ditypolice@mys.qov.ua





    Комунарський районний центр молоді та школярів



    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Flag Counter

    Дистанційне навчання в умовах загальнонаціонального кранатину в Ліцеї № 23

       Дистанційне навчання в ліцеї відбувається на основі нормативної бази в сфері освіти та розпорядчих документів Міністерства освіти і науки України та Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради.

      Забезпечено відповідний управлінський супровід з боку керівництва ліцею через видання наказів та розробки і застосування певного алгоритму дій та комунікацій між всіма учасниками навчального процесу спираючись на проведене он-лайн опитування учнів, батьків та педагогічних працівників закладу освіти.

       В зв’язку з цим було проведено роботу в оперативному порядку по таким напрямками: 

    1. Визначення стратегії навчання

    Було вирішено розбити умовно на три компоненти:

    · Застосування офіційних ресурсів ліцею для розміщення завдань та посилань з роз’ясненнями виконання завдань.

    · Застосування офіційно рекомендованої платформи МОН України для оцінювання рівня знань учнів та збереження цих результатів.

    · Проведення спілкування в онлайн режимі та проведення моніторингу ситуації через опитування учнів, батьків та вчителів з застосуванням Google форм.

    2. Обрання зручного інструменту для дистанційної взаємодії з учнями через проведення опитування батьків, учнів та вчителів.

    3. Визначення та дотримання правил та дидлайнів дистанційного освітнього процесу, формату представлення учням завдань.

    Було розроблено алгоритм часу по розміщенню завдань, їх виконанню, аналізу, зворотному зв’язку та спілкування в онлайн режимі.

    4. Інформування учнів про ефективні веб-ресурси та тренажери для дистанційного навчання.

    5. Організація якісного каналу комунікацій.

    Виходячи з індивідуальних можливостей учнів, батьків та вчителів застосовується одночасно кілька каналів комунікації для якісного інформування та спілкування при дистанційному навчанні.

    6. Постійно підтримується зворотній зв'язок з батьківською громадськістю ліцею у вигляді спілкування в соціальній мережі Фейсбук та через офіційну Вайбер групу батьківського комітету ліцею, де постійно роз’яснюються всі питання що виникають та проводиться обговорення плану дій. Це дозволяє робити дистанційне навчання гнучким та при необхідності коректувати його для підвищення ефективності виходячи з можливостей батьків та учнів.

    7. Аналогічним чином проводиться комунікація і між педагогічними працівниками ліцею для розроблення максимально ефективної стратегії навчального процесу в умовах карантину.

    8. Запроваджується щотижневі онлайн спілкування між вчителями – предметними та відповідними класами а також між класними керівниками та їх класами. Для цього було обрано платформу ZOOM. Відбувається складання розкладу таких консультацій який буде розміщено на сайті ліцею з можливістю подальшого викладення запису спілкування на блозі класу для повторного перегляду.

    9. Вже запроваджено онлайн консультації психологічної службі нашого ліцею, що дозволяє надавати практичну допомогу учням батькам та вчителям в умовах незвично процесу навчання та триває робота по впровадженню онлайн спілкування вчителів та учнів з батьками на платформі ZOOM. Для цього виявлено потреби вчителів при застосуванні такого виду роботи та надано їм апаратні можливості. Окремо виконується методичний супровід вчителів з боку адміністрації та колег які засвоїли цей інструмент для навчання роботі в цій платформі.

    10. Таким чином створюється гнучка модель дистанційного навчання виходячи з потреб учнів, батьків та вчителів з використанням інструментарію надання завдань з поясненнями їх виконання на веб-ресурсах ліцею, з подальшим контролем рівня знань через роботу на електронній платформі «Мій клас» із застосуванням моделей комунікацій для зворотного зв’язку через соціальні мережі, Вайбер та електрону пошту. Розроблено та втілюється модель зворотного зв’язку шляхом проведення онлайн консультування використовуючи платформу ZOOM за окремим графіком і працює платформа онлайн консультації психолога для надання відповідної допомоги учасникам навчального процесу в ліцеї.

     

     

     

    Категорія: Дистанційне навчання Переглядів: 552 | Рейтинг: 5.0/1
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Панорама ліцея
     
    ЗАЛ №23 group · 1137 учасника
    ПРИЄДНУЙСЯ!
    Блог газети
    «ВЕЛИКА ПЕРЕРВА»
    Ви можете розмістити статтю в блозі, відіслав нам її
    Блог бібліотеки школи
    Лiтература для читання на канікулах
    ШМО природничо-
    математичного циклу
    Яскраві сторінки фізико-математичної декади
    ШМО
    учителів філології
    "Словесність"
    ШМО суспільно-
    естетичних дисциплін
    ШМО
    англійської мови
    Яскраві сторінки англійської
    ШМО
    початкової школи
    Яскраві сторінки початкової школи
    Гурток
    «Чарівний чобіток»
    Народний танець завжди має яскраво виражену тему
    Міністерство
    освіти і науки України
    Дізнайтеся все про вступну компанію 2022
    Національний університет
    «Запорізька політехніка»